قیمت کانکس ویلایی ۴۰ متری

کانکس ویلایی 40 متری

کانکس ویلایی 40 متری


همانطور که از نامشان نیز مشخص است در طبقه بندی کانکس های با ابعاد نسبتا بزرگ قرار می گیرند، این کانکس ها دارای تنوع کمتری نسبت به سایر انواع کانکس می باشند. دارای امکانات خاص و ویژه ای بوده و برای اهداف خاص نیز طراحی و ساخته می شوند. قابل ذکر است که برای دریافت اطلاعات و دریافت لیست قیمت کانکس به صفحه مربوطه در کانکس ویلایی مراجعه نمایید.

 

کانکس ویلایی 40 متری
قیمت کانکس ویلایی ۴۰ متری

قیمت کانکس ویلایی ۴۰ متری  در بخش قیمت کانکس ویلایی قبلا توضیح داده شد قیمت انواع کانکس ویلایی همانند انواع دیگر سازه های  کانکس اداری، کانکس نگهبانی بستگی به عوامل زیادی دارد که میتوانند در قیمت این نوع سازه تاثیر زیادی داشته باشند، از جمله آنها نمای خارجی استفاده شده در قسمت بدنه کانکس میباشد. که از چه متریالی استفاده گردیده است، امکانات رفاهی و نمای داخلی  کانکس که آن نیز از موارد مهم به شمار رفته و حتی نوع عایق نیز در قیمت تاثیر گذار میباشد.

از دیگر موارد تاثیر گذار  تعبیه سرویس بهداشتی و حمام و همچنین داشتن یا نداشتن اتاق خواب و همچنین نوع کابینت، شیر آلات بکار رفته، نوع سینک، هود، کابینت، کمد دیواری، نوع نورپردازی نیز از موراد مهم میباشند که با توجه به این موارد قیمت این سازه خدمت مشتریان عزیز اعلام میگردد.

  1. قیمت کانکس ویلایی چوبی نما ترموود ۱۸۰/۰۰۰/۰۰۰میلیون تومان.
  2. قیمت کانکس ویلایی ۴۰ متری پانلی ۱۱۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان.
  3. قیمت کانکی ویلایی ۴۰ متری سایدینگ ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰میلیون تومان.

بیشتر بخوانید:

کانکس ساندویچ پانل چیست؟

مزایای انواع کانکس ویلایی 

  1. سرعت ساخت و تحویل بالا: حدود ۲۰ روز کاری زمان تولید در کارخانه و ۳ روز زمان نصب در محل خریدار
    ضد زلزله: به علت سبک بودن سازه و شاسی کشی سقف و یکپارچه سازی و همچنین بهره از قطعات بزرگ با جرم کم در هنگام زلزله تخریب نمی گردد.
  2. قابلیت جابجایی: این کانکس را در ابعاد کوچک به راحتی با یک جرثقیل می توان بارگیری و به محل دیگر منتقل کرد و ابعاد بزرگ آن را نیز بصورت چند تکه جدا از هم حمل و در محل جدید می توان مجددا به یکدیگر متصل کنیم.
  3. عدم نیاز به مجوز خاصی: کانکس ویلایی همانند کانکس نگهبانی و کانکس اداری نیازی به مجوز برای استقرار در محل مورد نظر ندارند.
  4. تطابق با انواع شرایط جوی:  قابلیت استفاده در تمامی شهر ها با انواع آب و هوا : به علت عایق بودن جداره ها هم در مناطق خیلی سرد و هم خیلی گرم یا شرجی می توان از این نوع سازه ها استفاده نمود.
قیمت کانکس ویلایی 40 متری
کانکس ویلایی ۴۰ متری

مزایای مهم کانکس ویلایی ساندویچ پانل 

تمامی کانکس ها  از جمله کانکس کانکس ویلایی ساندویچ پانل همانند کانکس ساندویچ پانل همان گونه که از نامشان پیدا است از ورق هایی بصورت پیش ساخته تولید شده اند ولی بعضی ها همانند کانکس ساندویچ پانل از بدنه ای متشکل از برگه های  پنل ساندویچی  (sandwich panel)  میباشد.

  1. سرعت  بالا در ساخت، انصب  و تحویل
  2. قابلیت جابجایی و حمل و نقل آسان و کم هزینه
  3. مقاومت و استحکام بالا در برابر زلزله
  4. قیمت مناسب و به صرفه
  5. امکان تولید بدون محدودیت در ابعاد مختلف

برای مطالعه:

کانکس ویلایی چیست؟

ابعاد کانکس ویلایی

ابعاد کانکس ویلایی کاملا سلیقه ای و براساس نیاز و طرح مورد نیاز خریدار تعیین و اجرا میگردد، همانطوری که در قسمت کانکس ویلایی ذکر شد، میتوان هم به صورت ابعاد استاندارد با عرض ۲.۴۰ متر که به مراتب کوچکتر هستند و از لحاظ ترافیکی مشکلی در جابجایی آنها وجود ندارد را اجرا نمود.

هم میتوان به صورت ابعاد بزرگتر و بیش از عرض ۲.۴۰ متر اجرا نمود. ابعاد کانکس ویلایی به امکاناتی که داخل آن از قبیل تعداد اتاق ها، انباری، کمددیواری ها، ابعاد آشپزخانه یا آبدارخانه، ابعاد سرویس بهداشتی و حمام و حتی میزان فضایی که به تراس اختصاص داده می شود یا حتی طبقاتی که برای کانکس در نظر گرفته شده بستگی دارد.

ققنوس کانکس خاورمیانه ، ابعاد کانکس ویلایی به دو صورت استاندارد کارگاهی و سفارشی مشتری می باشد. کانکس ویلایی ۴۰ متری، ۶۰ متری، ۸۰ و کانکس ویلایی ۱۰۰ متری ابعادی هستند که به صورت روتین و بر طبق یک پلن بهینه ساخته می شوند. مشخصات این کانکس ها از قبل طراحی و ساخته می شوند.

در صورتی که مشتری به دنبال ابعاد دلخواه خود با عرض و طول متفاوت و حتی طبقات بیشتر باشد، برای ایشان طراحی و ساخته می شود.

شما مشتریان عزیز می توانید با کارشناسان ققنوس کانکس تماس بگیرید و در مورد انتخاب و خرید کانکس مورد نظرتان مشاوره رایگان دریافت کنید.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + دو =