کانکس اداری دست دوم

کانکس اداری دست دوم

تنوع استفاده از سازه پیش ساخته موجب بوجود آمدن نوع های مختلفی از آن گردیده که به دنبال آن در نوع کارکرده نیز انواع کانکس دست دوم نیز وجود خواهد داشت که دارای امکانات و شرایط متفاوتی هستند.این که کدام نوع کانکس اداری دست دوم جوابگوی نیاز ما به عنوان خریدار است ، باید پس از بازدید حضوری از سازه و برسی قیمت آن مشخص گردد.

فروش کانکس دست دوم

اگر سازه ای دارید که پس از استفاده قصد فروش آن را دارید فقط کافیست با واحد مشاوره ققنوس کانکس خاورمیانه تماس گرفته و درخواست بازدید و کارشناسی از کانکس دست دوم خود را بدهید.همکاران ما پس از برسی سازه قیمت پیشنهادی خود را بشما ارائه و در صورت توافق نسبت به حمل کانکس اقدام می نمایند.همچنین با ارسال تصاویر و اطلاعات اولیه آن نیز می توانید حدود قیمت برای فروش کانکس دست دوم را از کارشناسان ما جویا شوید. بطور معمول حدود ۲۵% تا ۳۵% از هزینه های اولیه کسر می گردد که این مربوط به سازه سالم و تمیز می باشد اما در صورت خرابی قطعات هزینه تعویض آنها نیز از کل کار کسر خواهد شد.

مزایای کانکس دست دوم

یکی از بزرگترین مزایای خرید کانکس دست دوم برای مشتریان صرفه حویی در هزینه های اولیه بوده و با این کار از نظر اقتصادی با هزینه های کمتری خرید خود را انجام می دهند. از دیگر مزایای آن نیز سرعت در تحویل می باشد که گاها در بین سازه های کارکرده مواردی بچشم می خورد که مختص نیاز شما بوده و ساخت مجدد آن نیازمند زمان و هزینه های زیادی می باشد.

معایب کانکس دست دوم

از بزرگترین معایب خرید کانکس دست دوم به نداشتن دانش تخصصی خریدار در باره نوع مصالح مصرفی و کیفیت کلی سازه می باشد که پیشنهاد میکنیم در هنگام خرید حتما سازه را مورد بازدید حضوری قرار دهید تا از میزان سلامت قطعات آن مطمئن شوید.در برخی مواقع متعلقات سازه مانند درب یا پنجره آن نیاز به تعمیر یا تعویض داشته که جای نگرانی نیست و آنها قابل رفع بوده اما ممکن است تعداد بخش های نیازمند تعمیر زیاد بوده و مجموع این هزینه ها به علاوه هزینه خرید کانکس دست دوم با یک سازه نو برابری کرده یا اختلاف خیلی کمی داشته باشد که در چنین شرایطی از خرید کارکرده صرف نظر فرمائید.چرا که نه تنها هزینه های خود را بهینه نکرده بلکه باعث افزایش آن شده اید.

خرید کانکس دست دوم

برای خرید کانکس دست دوم می توانید با فروشندگان آنها از جمله ققنوس کانکس خاورمیانه تماس حاصل نموده و از موجودی های آنها اطلاع کسب کنید. در صورتی که سازه ای مطابق با نیاز و بودجه خود یافتید برای بازدید حضوری و خرید نهایی به محل نمایشگاه محصولات کانکس دست دوم ققنوس کانکس خاورمیانه یا فروشندگان دیگر مراجعه نمائید.

شما مشتریان عزیز می توانید با کارشناسان ققنوس کانکس خاورمیانه  تماس بگیرید و در مورد امکانات، قیمت و خرید کانکس مورد نظرتان مشاوره رایگان دریافت کنید.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + چهارده =