کانکس نگهبانی ۲*۲

کانکس نگهبانی 2*2

کانکس نگهبانی بیضی


کانکس نگهبانی ۲*۲ یکی از متداول ترین انواع کانکس نگهبانی میباشد، که این سازه اغلب جهت پست های بازرسی، نگهبانی اماکن تجاری، اداری و خصوصی مورد استفاده قرار میگیرد، کانکس های نگهبانی بطور متداول مورد استفاده قرار میگیرد و باید در طراحی آن جوانب حفاظت، دید و احاطه کامل بر محیط و همچنین ایجاد امنیت در آن مورد نظر واقع گردد.

قیمت کانکس نگهبانی ۲*۲

قیمت کانکس نگهبانی ۲*۲ وابسته به عواملی همچون نوع متریال مصرفی، طراحی و جزئیات ساخت و اجرای آن و امکانات و اپشن هایی که در آن نصب و ایجاد میگردد، دارد پس برای داشتن کانکس نگهبانی باید به عواملی همچون ابعاد، طراحی ظاهری و همچون کیفیت و نوع متریال مصرفی توجه داشت از این رو کانکس نگهبانی ۲*۲ یکی از مناسب ترین نوع کانکس حراستی میباشد.

زیرا این سازه با ابعاد مناسب و همچنین قابلیت جابجایی ونصب اسان و قیمت مناسب میتواند نیاز به یک اتاقک برای استقرار پرسنل حفاظتی اماکن تبدیل گردد از این جهت شما میتوانید برای داشتن و خرید کانکس مدنظر خود واطلاع از قیمت با کارشناسان ققنوس کانکس تماس حاصل فرمایید.

انواع کانکس نگهبانی  ۲*۲

کانکس نگهبانی ۲*۲ ساده

کانکس نگهبانی ۲*۲ ساده از شاسی استاندارد و بدنه پروفیل به همراه روکش بدنه خارجی ورق گالوانیزه با رنگ الکترواستاتیک میباشد که از هرگونه زنگ زدگی و همچنین تغییر رنگ و نفوذ اب به داخل جلوگیری میکند، در نمای داخلی از انواع روکش های پی وی سی با قابلیت شستشو استفاده میگردد برای بهره از درب و پنجره از جنس الومینیوم درجه ۱ بهره برده میشود.

کانکس های نگهبانی ۲*۲ بدلیل نصب سیستم های حفاظتی و کنترلی باید درای کلید و پریز و جعبه فیوز باشند از این رو تمامی کانکس های نگهبانی در تمامی ابعاد دارای کلید و پریز و جعبه فیوز و سیمکشی روکار مباشند.

کانکس نگهبانی ۲*۲ کامپوزیت

کانکس نگهبانی ۲*۲ کامپوزیت یکی از زیباترین و مدرنترین نوع کانکس نگهبانی میباشد ورق های کامپوزیت استفاده شده در بدنه کانکس ها باعث ایجاد نمای مدرن و بروز میگردد، کانکس نگهبانی با بدنه کامپوزیت از نظر دوام و کیفیت نسبت به کانکس نگهبانی ساده دارای کیفیت بالاتری میباشد از این جهت قیمت این نوع سازه نسبت به کانکس ساده گرانتر میباشد.

اسکلت ابن نوع سازه متشکل از تیرآهن و پروفیل میباشد که دوام بالایی دارد، استراکچر این نوع سازه نیز همانند کانکس نگهبانی ساده از پروفیل تشکبل شده است، در سقف از ورق سقف به همراه تاج با نورپردازی میتوان بهره برد، درب و پنجره upvc , الومینیومی بهره برد و برای کف سازی نیز از ورق کف بهمراه سرامیک بهترین گزینه برای این نوع کانکس میباشد.

کانکس نگهبانی ۲*۲ ساندویچ پانل

کانکس نگهبانی ۲*۲ ساندویچ پانل همانطور که از نام این سازه مشخص است، در ساخت بدنه و سقف و دیوارها از ساندویچ پانل بهره برده است از این جهت این کانکس ساندویچ پانل مناسب رای مناطق سردسیر و گرمسیر میباشد. بدنه این نوع سازه ها متشکل از دولایه ورق بهمراه فوم پلی اورتان تزریی میباشد .

اسکلت این نوع سازه متشکل از تیرآهن دورکلاف بهمراه پروفیل های بدنه و سقف پانلی میباشد، در کف کانکس میتوان از سرامیک و کفپوش بهره برد، برای درب و پنجره بهترین گزیته upvc  و شیشه دوجداره میباشد.

کانکس نگهبانی شیک

کانکس نگهبانی شیک در اصلاح عموم کانکس نگهبانی لوکس و زیبا نوعی کانکس نگهبانی میباشد که در طراحی آن عناصر زیبا شناختی و تنظیم وهمخوانا بودن رنگ و متریال مورد توجه قرار گیرد، از طرف دیگر کانکس نگهبانی شیک میبایست علاوه بر طراحی منحصر بفرد دارای متریال خاص و با کیفیت نیز باشد تا برایند کار کانکسی زیبا، منحصر بفرد و کارآمد را تشکیل دهد.

کانکس نگهبانی شیک متشکل شده از ورق های کامپوزیت، ترمو چوب و در داخل دیوار پوش های پیش ساخته پی وی سی و گچی و همچنین امکانات زیبا و منحصر بفرد در آن و استفاده از شیشه های بلند و سراسری در اطراف آن و همچنین روشنایی مناسب سبب تشکیل یک کانکس منحصر بفرد و شیک میگردد، این سازه قیمتی مناسب با توجه به متریال و طراحی را داراست.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهارده =