کانکس ویلایی ۱۰۰ متری

کانکس ویلایی100 متری

کانکس ویلایی100 متری


کانکس ویلایی ۱۰۰ متری یک سازه پر کاربرد با توجه به گرانی ساختمان و زمین میباشد که این سازه راه میتوان بصورت دوقلو، چند قلو و یا بصورت اجرا در محل تهیه و تولید گردد، از این رو کانکس ویلایی همیشه و در همه حال پر کاربرد و پر مصرف ترین نوع سازه پیش ساخته میباشد، که در ادامه به روش های تولید، متریال های قابل استفاده در نما و ساختار سازه و همچنین قیمت و مدت زمان ساخت و روش ها حمل و نقل آن میپردازیم.

روشهای ساخت کانکس ویلایی

کانکس ویلایی یا سازه ویلایی به سه روش قابل ساخت و اجرا است:

  1. کانکس ویلایی در کارخانه : در این روش ساخت ابعاد و طراحی و همچنین تجهیزات و متعلقات جانبی آن شامل: آبدارخانه و کابینت ، سرویس بهداشتی و حمام و همچنین اتاق خواب براساس طراحی و متناسب با ابعاد کلی سازه ساخته و مونتاژ میگردد و قوانین راهنمایی رانندگی به جهت حمل و نقل سازه بدون اینکه سازه ترافیکی و یا اسکورت درنظر گرفته شود که معمولا این ابعاد بصورت ۲.۴۰ * ۱۲ متر یا بصورت تقریب ۲۸ متر مربع تهیه و تولید میگردد. و از نظر امکانات داخلی آن به صورت بهینه تمامی امکانات مورد نیاز یک ساختمان قابل سکونت قرار داده می شود. این نوع کانکس به صورت کامل قابل ساخت در کارخانه می باشد و می توان با یک  تریلر کفی با راحتی به محل مورد نظر منتقل نمود.
  2. کانکس ویلایی دوقلو یا چند قلو: در این روش امکان ساخت سازه در عرض مجموع بیشتر از ۲.۴۰ متر و  طول ۱۲ متر در هر ابعادی حتی ابعاد بسیار بزرگ قابل ساخت می باشد اما به دلیل عدم امکان جابجایی این ابعاد از  محل کارخانه به محل مورد خریدار از این رو کانکس ویلایی صورت دو قلو یا چند قلو ساخته شده و به صورت سازه دو یا چند تکه به محل مورد نظر خریدار منتقل شده و در محل به یکدیگر  توسط جوش ویا پیچ و مهره به یکدیگر متصل میگردد.
  3. کانکس ویلایی ساخت در محل: در این حالت ، تمامی متریال و نقشه ها مورد نظر ساخت کانکس و همچنین تکنسین و مهندسین تولید ما  به لوکیشن مورد نظر خریدار منتقل شده و با در نظر گرفتن فضایی جهت قرارگیری و سکونت پرسنل فنی و همچنین در اختیار گذاشتن برخی وسایل و تجهیزات و برق ، کانکس ویلایی مدنظر خریدار در محل مورد نظر ساخته و تحویل می شود.

تفاوت کانکس ویلایی با ساخت ویلا

کانکس‌ ویلایی همان سازه های مسکونی هستند با تمام امکانات ضروری برای زندگی بعنوان ویلا، تفاوت اصلی آنها با خانه های ویلایی سنتی در نوع مصالح بکار رفته در ساخت آن ها می باشد که چون در ساخت خود از مصالح سبک استفاده می کنند به سرعت ساخته شده، به راحتی حمل و جابجا شده و در زمان وقوع زلزله مقاوم بوده و آوار نمی شوند و تلفات جانی برای ساکنین خود ندارند.

کانکس ویلایی100 متری
کانکس ویلایی۱۰۰ متری

از دیگر مزایای ساخت کانکس ویلایی میتوان به بعنوان مثال اگر  در منطقه ای با اقلیم سرد مانند مناطق شمال غرب کشور، بخواهیم یک ویلا با روش های سنتی بسازیم اشاره نمود،

۱-به دلیل سرمای زیاد در زمستان که باعث یخ زدن بتن و ملات های بکار رفته در ساختمان می شود فرایند ساخت و ساز متوقف خواهد شد تا بهبود آب و هوا.

در عوض یک  کانکس ویلایی  پیش‌ساخته را به راحتی و در هر تمامی فصول از سال میتوان در مدت زمان چند روز کاری تهیه و تولید و برای خریدار جهت استفاده ارسال نمود.

۲- سازه های پیش ساخته مقومت خوبی در برابر زلزله را دارا میباشند چون دارای سقفی با شاسی مستقل و یکپارچه میباشد و همین وجه تمایز بسیار قوی و قابل اعتماد نسبت به سازه بنایی میباشد.

۳- در زمان ساخت سازه بنایی باید به عوامل فرسایشی مانند: توجیه کارگران و رسیدگی به کارگران و شرایط کارگاه و نظارت بروی اجرای اصولی و صحیح پیمانکار در مصرف متریال و توجیه هزینه ها برای بازگشت سرمایه اولیه درصورتی که در سازه های ویلایی تولیدی ققنوس کانکس خاورمیانه هیچ یک از موارد بالا برای شما دردسر ساز نخواهد گردید.

ودر مرحله آخر بحث عایق بود این سازه ها نسبت به به سازه های بنایی میباشد زیرا سازه های تولیدی دارای عایق گرمایی و سرمایی مناسب میباشند که در سازه های ساندویچ پانل فوم پلی اورتان و در سازه های کامپوزیت و ورق از پلاستوفوم، پشم شیشه و پشم سنگ بهره برد.

قیمت کانکس ویلایی 100 متری
قیمت کانکس ویلایی ۱۰۰ متری

 

عمر مفید کانکس ویلایی چند سال است ؟

عمر مفید کانکس ویلایی همانند سایر کانکس و محصولات تولیدی به دو عامل اصلی واسته است اولی : بودجه خریدار گرامی جهت تامین متریال و تعیین درجه کیفی متریال دومی : اعتماد به سازنده و پیمانکار ساخت که همان متریالی که با خریدار صحبت کرده است را در فرایند تولید بکار ببرد.

ولی مجموعه ما برای خیال آسوده خریداران خود ارزش بالایی قائل میباشد و در همین راستا ۱۵ سال گارانتی برای انواع کانکس تیپ کیفی A+ خود درنظر گرفته است.

ااما برای این جواب به این سوال که عمر مفید یک سازه ویلایی چقدر میباشد، میتوان اینگونه پاسخ داد که اگر نظارت های ساخت و رعایت استاندارد های مهندسی طبق قوانین و بهره از متریال با کیفیت و ساخت در نظر گرفته شود حداقل ۱۵ سال و حداکثر ۳۰ سال عمر یک سازه ویلایی میباشد.

 

قیمت کانکس ویلایی ۱۰۰ متری

قیمت کانکس ۱۰۰ متری به عواملی همچون نوع متریال، جزئیات طراحی و امکانات مدر نظر در داخل و بیرون سازه دارد که این امکانات میتواند بعنوان مثال تعداد اتاق خواب ها، ابعاد اشپزخانه و وجود سرویس بهداشتی و حمام در داخل این سازه بستگی دارد کانکس ویلایی ۱۰۰ متری مناسب برای افراد ۴ الی ۷ نفر میباشد، قیمت کانکس ویلایی ۱۰۰ متری با توجه به افزایش متراژ نسبت به کانکس ویلایی ۴۰ متری بصرفه و مناسبتر میباشد.

امکانات کانکس ویلایی ۱۰۰ متری

۱۰ مورد ااز پر کاربردترین امکانات قابل نصب به روی کانکس های ویلایی

  1. این سازه ها دارای سیستم ایزولاسیون و عایق بندی در بدنه خود
  2. تعبیه سرویس بهداشتی در دوحالت فرنگی و ایرانی بهمراه دوش تلفنی
  3. پجایگذاری پنجر های مختلف از ترمال بریک و پی وی سی تا آلومینیومی.
  4. در نظر گرفتن سالن بزرگ براساس مدلینگ کامپیوتری و ایجاد نمای داخلی مدرن و بروز.
  5. ایجاد تراس یا بالکن برای لذت بردن از هوای بهاری و تاستانی.
  6. لوله کشی و برقکاری کامل بصورت توکار یا روکار.
  7. نصب درب ضد سرقت فلزی و یا چوبی با محافظ داخلی.
  8. نصب انواع کابینت ممبران ، هایگلاس و یا MDF.
  9. جایگذاری کمد دیواری برای اتاق خواب ها.
  10. دارای ارتفاع استاندارد و قابلیت دمونتاژ و حمل آسان.

تمامی موارد بالا برخی از امکانات قابل ذکر از بیشمار امکانات کانس ویلایی میباشد که در این مقاله به آن پرداخته ایم.

شما مشتریان عزیز می توانید با کارشناسان ققنوس کانکس تماس بگیرید و در مورد انتخاب و خرید کانکس مورد نظرتان مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =