قیمت کانکس کارگری دست دوم

قیمت کانکس کارگری دست دوم

قیمت کانکس کارگری دست دوم چگونه تعیین میشود؟

قیمت کانکس کارگری دست دوم را میتون با توجه به افزایش قیمت ارزهای خارجی و افزایش تورم یکی از گزینه های مناسب برای مشاغلی از جمله پروژه های ساخت و ساز مسکونی و  همچنین کارگاه های ساختمانی، راه سازی و همچنین معادن، بروی زمین های کشاورزی و گلخانه ها جهت اسکان کارگران در نظر گرفت که در ادامه مقاله به آن میپردازیم.

کانکس کارگری دست دوم چیست ؟

کانکس کارگری دست دوم همان کانکس کارگری است که بعضی خریداران همچون پروژه های ساختمانی، راهسازی و مهندسی در ابتدا پروژه جهت تجهیز کارگاه و اسکان موقت جهت پرسنل و کارگران خود با توجه به ابعاد و قیمت کانکس خریداری میکنند که به هر دلیل از جمله برگشت بخشی از سرمایه اولیه اقدام به فروش کانکس های تجهیز کارگاه خود میکنند که این کانکس ها از نظر کربری و کیفیت دارای انواع مختلفی میباشد که در ادامه به آن میپردازیم.

مزایای کانکس کارگری دست دوم

  • قیمت پایین: مطمئنا قیمت کانکس کارگی دست دوم نسبت به نو آن پایین تر بوده و همین مورد سبب میگردد تا گزینه جذابی برای خریداران این محصول باشد..
  • سرعت تحویل بالا: به محض تایید ظاهر سازه فرآیند تحویل سازه دست دوم در زمانی کمتر 1 ساعت از محل انبار انجام میگردد.
  • ارسال فوری در محل: از آنجایی که سازه دست دوم آماده و دپو شده است پس از تایید خریدار و اقدامات ترخیص در زمانی کوتاه توسط تریلر و جرثقیل امکان ارسال فوری به محل خریدار میباشد.
  • تعداد بالا: اغلب سازه دست دوم کارگری و تجهیز کارگاه ها به صورت تعداد بالا موجود میباشد تا نیاز تجهیز کارگاه های بزرگ را در زمانی کوتاه میسر سازد.
  • قابلیت باز خرید مجدد: سازه دست دوم دارای قابلیت بازخرید مجدد میباشد بدین منظور پس از اتمام کار و پروژه با توجه به کیفیت نگهداری و مراقبت از آن کارشناسان ما اقدام به خرید و تسویه آن مینمایند.
  • اجاره راحت: کانکس کارگری دست دوم بهترین گزینه جهت اجاره و استفاده موقت از این سازه ها میباشد و مناسب برای کسانی است که بودجه کافی و امکان نگهداری بلند مدت این سازه را دارا نمیباشند.

معایب کانکس کارگری دست دوم

  • عدم نمای ظاهری تمیز و مرتب: به علت دست دوم بودن بر خلاف ساز های تولیدی نو این سازه های دارای نمای داخلی و نمای خارجی ساده و مستهلک میباشند.
  • عدم ابعاد سفارشی: اغلب سازه های کارگری دارای ابعاد به عرض ثابت 240 سانتیمتر و طول متغییر 300-400-600-800 و 1200 سانتیمتر میباشند که بصورت دوشیب تهیه تولید میگردند.
  • عدم امکان ارسال به مناطق صعب العبور: برخی مناطق کشور عزیزمان از لحاظ عبور و مرور برای ماشین های سنگین همچون تریلر ها و کفی مسیر مناسبی ندارند از این رو نمیتوان کانکس نو و دست دوم را به آنجا ارسال نمود.

انواع کانکس کارگری دست دوم

  1.  بدنه ورق گالوانیزه: ارزانترین نوع کانکس در محصولات تولیدی کانکس متشکل از بدنه با جنس ورق گالوانیزهدر ضخامت های گوناگون میباشد که اگر دست دوم نیز باشد چه بسا ارزانتر از ارزان میباشد و معمول ترین نوع کانکس برای پروژه های ساختمانی میاشد.
  2. بدنه کامپوزیت: این سازه برخلاف سازه های 1 و 3 یکی از کمیاب ترین نوع کانکس دست دوم میباشد این سازه دارای کیفی بالایی نسبت به سازه شماره 1 میباشد زیرا این سازه اغلب به عنوان کانکس اداری و کانکس دفاتر مهندسی و کانکس نگهبانی سرایداری در برج ها و مراکز تجاری بکار برده میشوند.
  3. بدنه ساندویچ پانل: یکی از بادوام ترین و در عین حال دارای عایق مناسب در برابر سرما و گرما و حشرات موزی کانکس کارگری ساندویچ پانل میباشد که اغلب مدل های دست دوم آن سالمو دارای کیفیت قابل قبول هستند که میتوان به عنوان تنها عیب این سازه به قیمت بالای آن نسبت به سازه های ورقی چه در حالت نو و چه در حالت دست دوم اشاره نمود.

قیمت انواع کانکس کارگری دست دوم براساس ابعاد

  • قیمت کانکس کارگری دست دوم  ابعاد 4*2.40 متر با نمای ظاهری بدون پوسیدگی و اسیب ظاهری در نمای بیرونی و خارجی بین 17 الی 25 میلیون تومان
  • قیمت سازه کارگری دست دوم ورقی ابعاد 6*2.40 متر بین 25 الی 38 میلیون تومان
  • سازه کارگری دست دوم ورقی ابعاد 8 در 2.40 متر بین 40 الی 50 میلیون تومان
  • سازه کارگری دست دوم با ابعاد 10 و 12 در 2.40 متر ورقی از 60 میلیون اغاز و تا 90 میلیون میباشد.

شما عزیران و همراهان شرکت ققنوس کاکس خاورمیانه میتوانید همه روزه در ساعات اداری با کارشناسان ما جهت مشاوره و خرید کانکس کارگری دست دوم در ارتباط باشید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *