کانکس مناسب من چیست؟

کانکس مناسب من چیست؟

کانکس مناسب من چیست؟


کانکس مناسب من چیست ؟ این جمله یکی از جملات پرتکراری هست که از کارشناسان ما پرسیده میشود، برای داشتن کانکس مناسب باید به یک سری قوائد و اصول توجه نمود تا در دام دلالان و انسان های که بدنبال سود شخصی هستند و هیچ چیزی دیگر برای آنها اهمیت ندارد نیافتید در ادامه برخی از این قوائد واصول را برای شما بیان میکنیم.

کانکس مناسب من

قوائد واصول مهم در خرید کانکس

  1. در ابتدا سعی کنید خرید خود را از اشخاص بی نام و نشان انجام ندهید و معاملات خود را با شرکت و برند صاحب سبک و نمونه کار انجام دهید.
  2. سعی کنید همیشه طبق مفاد قرارداد و پیش فاکتور دریافتی از شرکت مراحل خرید خود را انجام دهید و همیشه از خرید بصورت تلفنی و همچنین بدون خواندن ودریافت مفاد قرارداد اقدام به خرید نکنید.
  3.   در ایران چند شرکت معتبر و فعال در زمینه تولید کانکس و کانتینر وجود دارد که ققنوس کانکس خاورمیانه با سابقه ۱۰ ساله یکی از شرکت های صاحب سبک در این زمینه است پس مراقب نیش فروشندگان غیر رسمی باشید.

راهنمای خرید کانکس

برای خرید کانکس در مرحله اول باید بودجه ای مدنظر بگیرید متناسب با ابعاد، امکانات، متریال و شکل ظاهری مد نظر تا سازه ساخته شده نیاز شما رو از لحاظ ظاهری و کارایی مرتفع نماید.

در مرحله بعدی باید نیاز و اولویت ساخت کانکس را درنظر بگیریم که کاربری مشخصی از ایجاد سازه در ذهنمان باشد مثلا اگر ما نیاز به نگهبانی برای کنترل عبور مرور در سازمان، اورگان دولتی، پاساژ و مراکز تفریحی و یا برج های مسکونی باید از کانکس نگهبانی مناسب استفاده نمود.

اگر ما برای پروژه و یا سازمان اداری خود و برای تنظیم کارمندان و پرسنل اداری خود به کانکس نیاز داشته باشیم با در نظر گرفتن نیاز اداری و دفتر مدیریتی خود بهترین گزینه کانکس اداری میباشد.

و در جایی که نیاز به یک خانه مسکونی یا یک سرپناه با قابلیت حمل آسان و بدون نیاز به مجوز برای زمین هایی که مجوز ساخت و ساز دارند و زمین هایی که نمیتوان در آن ساخت و ساز انجام داد بهترین گزینه کانکس ویلایی میباشد.

 

کانکس های صنعتی مناسب

کانکس صنعتی مهمترین محصولات تولیدی در ققنوس کانکس خاورمیانه میباشد که شرکت ما برای انواع کانکس های صنعتی موجود در صنعت با توجه به دانش فنی بالای خود و سابقه ساخت انواع سازه صنعتی انواع کانکس صنعتی را تهیه و تولید نموده است.

کانکس صنعتی شامل :

کانکس سردخانه

کانکس فارم ماینینگ

کانکس مخابراتی

کانکس خودپرداز

کانکس ژنراتور

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 18 =