کانکس سوپر مارکت


کانکس سوپر مارکت یکی از سازه های عمومی در صنعت کانکس سازی میباشد، وبرای کسب و کارها عمومی بهترین گزینه میباشد کانکس سوپر مارکت میبایست دارای برخی استاندارد ها و امکانات باشد تا بتوان همچون سوپر مارکت فرض گردد.

کانکس سوپر مارکت یا کانکس فروشگاه

تفاوت کانکس سوپر مارکت با کانکس فروشگاه فقط در ابعاد و نوع کاربری هر دو است، کانکس فروشگاه به نسبت دارای ابعاد بزرگتری نسبت به کانکس سوپر مارکت است و همچنین بزرگترین تفاوت در نوع کاربری آن است کانکس فروشگاه اغلب برای فروش مواد غذایی، پوشاک، مواد پروتئینی، لوازم تحریر، خشکبار، نان و غلات و مواد ارایشی بهداشتی هچون یک هایپرمارکت ولی به نسبت در ابعاد کوچکتر مورد بهره برداری قرار میگیرد.

در طرف دیگر کانکس سوپر مارکت همچون مغازه های سطح شهر در امر فروش مایحتاج روزانه همچون گوشت، تنقلات، میوه جات، حبوبات و مواد غذایی روزمره مورد استفاده قرار میگیرد وه به نسبت کانکس فروشگاهی دارای ابعاد کمتری میباشد.

قیمت کانکس سوپر مارکت

قیمت این سازه همچون سازه های دیگر تولیدی در ققنوس کانکس خاورمیانه متریال مصرفی و ابعاد و امکانات معلوم میکند از این رو کانکس سوپر مارکت باید دارای شیشه های سراسری و همچنین کف سرامیک باشد تا هم از لحاظ زیبایی و همچنین معلوم شدن ویترین و اقلام داخل کانکس جهت فروش به مشتری نمایان گردد، کف کانکس عمدتا به دلیل مسائل بهداشتی و تاییدات وزارت بهداشت میباست بصورت سرامیک و یا کفپوش pvc تهیه گردد.

برای مطالعه:

کانکس ویلایی مدرن

کانکس سوپر مارکت شیک

کانکس سوپر مارکت با توجه به نوع کاربری آن میتوان دارای ظاهری متفاوت باشد از این رو این سازه در نوع ساده آن از ورق و رنگ استفاده میگردد ولی برای کسانی که نیاز به یک سازه شیک برای معرفی برند و نوع کسب و کار خود دارند میتوانند از بدنه کامپوزیتی با چوب، کامپوزیت و ورق استفاده کنند که در کنار این متریال شیشه های آنتی رفلکس و رنگی برای نمایش محصولات گزینه خوبی در جهت زیبا و مدرن سازی کانکس میباشد .

ابعاد کانکس سوپر مارکت

ابعاد این سازه کاملا متغیر بوده و طبق مساحت مکان مورد نظر طراحی وتولید میگردد، ولی بطور نرمال اشکال مربع آن دارای ابعادی به ترتیب:۲*۲متر، ۳*۳متر، ۴*۴متر، ۵*۵ متر می باشد، وبرای ابعاد مستطیل به ترتیب: ۲.۴*۳متر، ۲.۴*۴متر، ۲.۴*۶ مترو ۲.۴*۸ متر میباشد.

که همانطور در بالا ذکر کردیم این ابعاد ثابت نبوده و نسبت به نیاز و مکان قرارگیری سازه قابل تغییر بوده و همچنین میتواند براساس عکس و یا فیلم موردنظر شما عزیزان طراحی و تولید گردد.

مشخصات کانکس سوپرمارکت

سازه سوپر مارکت تولیدی ما با بهترین متریال و نقشه کاملا مهندسی تهیه و تولید میگردد از این رو از لحاظ شاسی این سازه دارای شاسی تیرآهن در نمره های ۱۴،۱۶،۱۸ میباشد که بصورت کلاف یا اسکی تهیه میگردد، سپس در قسمت استراکچر از پروفیل های آهنی سنگین استفاده میگردد از این رو شاسی و اسکلت کار بسیار قوی میباشد که دارای ۱ سال گارانتی از لحاظ خمش و پیچش میباشد.

در قسمت پنجره ها به علت بزرگ بودن شیشه ها از شیشه سکوریت و یا انتی رفلاکس استفاده میگردد، در قسمت دیواره داخلی از دیوارپوش pvc و همچنین برای کف کانکس از سرامیک یا کفپوش طرح پارکت استفاده میگردد، برای درب ورود میتوان از کرکره برقی، درب آلومینیوم، درب UPVC و همچنین درب ضد سرقت استفاده کرد

امنیت کانکس سوپر مارکت

از لحاظ امنیت این سازه میتوان ازکرکره برقی و یا دستی در جلوی شیشه های نما استفاده کرد و یا با استفاده از محافظ شیشه های نما و درب ورود را در برابر سارقان ایمن کرد از این امکانات امنیتی همچون دوربین مداربسته، دزدگیرو قفل های ایمن بهترین گزینه برای جلوگیری از ورود سارقان به سازه میباشد و در بهترین شرایط میبایست با استفاده از کانکس نگهبانی در ابعاد مختلف جهت استقرار نگهبان استفاده نمود.

شما مشتریان عزیز می توانید با کارشناسان ققنوس کانکس خاورمیانه  تماس بگیرید و در مورد امکانات، قیمت و خرید کانکس مورد نظرتان مشاوره رایگان دریافت کنید.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + نه =