کانکس شیشه ای

کانکس نگهبانی لاکچری

کانکس نگهبانی لاکچری


کانکس شیشه ای یا در اصطلاح عموم کانکسی که در قسمت خارجی بدنه آن از شیشه استفاده شده است، این سازه  دارای طراحی زیبا و خاصی است که قابلیت دید کامل باعث گردیده تا این سازه یکی از پزکاربردترین نوع کانکس در بین سازه های تولیدی ققنوس کانکس خاورمیانه باشد.

مصارف کانکس شیشه ای

از مهمترین مصارف کانکس شیشه ای میتوان به:

  1. کانکس نگهبانی 
  2. کانکس اداری
  3. کانکس اورژانس (حلال اهمر)
  4. کیوسک روزنامه
  5. کانکس تبلیغاتی

اشاره نمود که در این کاربری ها سازه شیشه ای با داشتن ویژگی های خاص خود کمک به دید کامل و ۳۶۰ درجه و همچنین ارتباط داخل کانکس با محوطه خارجی که یکی از ویژگی های مهم در کانکس نگهبانی میباشد، خود را نسبت به سایر کانکس و سازه ها متمایز مینماید.

ایمنی سازه شیشه‌ای

بسیاری مواقع این سازه پیش ساخته زمانی که در یک محوطه و محیطی که دارای دوربین های مدار بسته امنیتی از جمله، پاساژها، فروشگاه ها، بیمارستانها، ادارات- شرکت ها، یا حتی مراکز تفریحی به کار گرفته می‌شود، دیگر نیازی نیست نگران امنیت این سازه پیش ساخته بود.

از طرف دیگر، برای حفظ ایمنی این سازه پیش ساخته می‌توان از حفاظ هم استفاده نمود. به همین خاطر بسیاری این سوال برایشان پیش می‌آید که این کار باعث نشود در زیبایی نمای کلی سازه شیشه ای اختلال ایجاد کند. به طور حتم با یک سری تدابیری که بر این موضوع اندیشیده شده است و به عبارتی به کمک نرده های پلکانی که مشابه مدلهایی که در بازار موجود است، کانکس  را از هر نوع سرقت و دستبردی در امان خواهد بود.

مصارف کانکس شیشه ای

مشخصات فنی کانکس شیشه ای

مشخصات فنی ثابتی که میتوان برای این نوع سازه در نظر گرفت شامل: شاسی موزی یا کلاف، استراکچر با توجه به ابعاد و تعداد شیشه با پروفیل های ۴۰*۴۰ یا ۴۰ *۶۰، کف کانکس با استفاده از تخته کف مخصوص و ضد آب با روکش طرح پارکت پشت نمد و یا سرامیک با توجه به نوع سفارش، استفاده از شیشه میرال، سکوریت و آنتی رفلکس نسب به دیزاین و سلیقه مشتری استفاده میشود

ققنوس کانکس خاورمیانه میتواند با توجه به نیاز و سلیقه شما هر نوع کانکس شیشه ای را در کوتاه ترین زمان و با مناسبترین قیمت آماده نماید.

قیمت کانکس شیشه ای

همیشه در ساخت هر سازه ای بخش بزرگ و مهم برای تعیین قیمت نوع و کیفیت متریال مصرفی است و پس از آن دستمزد و سود شرکت سازنده پس از این رو نتیجه میگیریم برای ساخت کانکس شیشه ای لیست امکانات و کیفیت متریال برای تعیین قیمت سازه بسیار مهم است که ابعاد وتعداد نیز یکی از مهم ترین عوامل در قیمت گذاری میباشد.

کانکس شیشه ای دست دوم

با توجه به افزایش قیمت و متریال با تورم و شرایط امروز بازار کانکس دست دوم یکی از بهترین انتخاب ها میباشد، ولی تاجایی که کیفیت و سالمی محصول جای خود را به قیمت ندهد، سازه شیشه ای از جمله محصولاتی هست که اگر بدنه سالم و فاقد هرگونه پوسیدگی، پیچش، خمش و له شدگی باشد میتوان به عنوان گزینه مناسبی برای داشتن یک کانکس زیبا مدنظر داشت، ولی بشرطی که از شرکت و شخص مطمئن خریداری و تهیه گردد.

انواع کانکس شیشه ای

از انواع این نوع کانکس میتوان به هرنوع کانکسی که عمدتا در ساختار خارجی و یا همان نمای کانکس از شیشه بهره برد که میتواند ارتباط داخل با خارج را برقرار نماید.

کانکس شیشه ای ویلایی

کانکس شیشه ای پیش ساخته

کانکس لوکس ویلایی

کانکس نگهبانی شیشه ای

کانکس ویلایی شیشه ای

درب ورود کانکس

مدل درب کیوسک شیشه‌ای می‌تواند از نوع ریلی، میرال و یاUPVC  که در بسیاری از ادارات و سازمان ها و نهاد ها، از نزدیک شاهد آن بودید، استفاده کنید یا مدل بعدی بر حسب درخواست شما کاربران عزیز می‎‌تواند از نوع ضد سرقت باشد.

شما مشتریان عزیز می توانید با کارشناسان ققنوس کانکس خاورمیانه  تماس بگیرید و در مورد امکانات، قیمت و خرید کانکس مورد نظرتان مشاوره رایگان دریافت کنید.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 11 =