کانکس دست دوم

کانکس دست دوم

کانکس دست دوم


ققنوس کانکس خاورمیانه با بیش از ۱۰ سال سابقه تولید انواع کانکس و کانتینر می باشد که انواع نیازهای بازار مصرف را تولید و عرضه نموده است. در بازار مصرفی کانکس علاوه بر سفارش و خرید کانکس های نو، بسیاری از مشتریان نیز به دنبال کانکس دست دوم و یا کار کرده می باشند. با توجه به قیمت پایین تر کانکس کار کرده، استقبال از این محصول نیز بالاست. بسیاری از مشتریان نیازهای مقطعی و کوتاه مدت به کانکس دارند، بنابراین دنبال کمترین هزینه و قیمت می باشند. از طرفی برخی از مشتریان نیز پس از مدتی، به کانکس خریداری شده نیازی ندارند. با توجه به اینکه نگهداری کانکس بلااستفاده فضای زیادی نیاز دارد، بنابراین آنها در پی فروش کانکس کار کرده خود هستند.

یکی از خدمات ققنوس کانکس خاورمیانه به مشتریان خرید و فروش کانکس دست دوم می باشد.

در صورتی که شما نیازی به کانکس دست دوم خود نداشته باشید، می توانید با ما تماس بگیرید. ما در ققنوس کانکس خاورمیانه تضمین خرید کانکس دست دوم به مشتریان خودمان را می دهیم. البته خرید کانکس کار کرده با قیمت منصفانه از مشتری انجام می شود. ما همچنین کانکس های دست دوم تولیدی سایر شرکت ها را خریداری می کنیم. کانکس های خریداری شده دست دوم پس از بررسی فنی و تعمیرات احتمالی به فروش می رسد.

پیشنهاد استفاده از کانکس دست دوم یک پیشنهاد اقتصادی خوب است، بنابراین اگر شما دنبال هزینه کمتر برای یک کانکس هستید می توانید به کانکس کارکرده و یا همان دست دوم فکر کنید. به هرحال هیچ تفاوتی ندارد، شما می توانید از کانکس های کار کرده و دست دوم ققنوس کانکس خاورمیانه با کیفیتی بالا و مناسب استفاده نمایید.

شرایط خرید کانکس دست دوم توسط ققنوس کانکس خاورمیانه

ققنوس کانکس خاورمیانه کلیه کانکس های فروخته شده خود را با بیمه یکساله ایران به فروش می رساند. در صورتی که پس از استفاده، نیازی به کانکس خریداری شده خود نداشته باشید، کانکس دست دوم شما توسط شرکت مجددا خریداری می گردد. برای خرید کانکس کار کرده شما، کارشناسان شرکت دپوماشین در محل شما حاضر شده و وضعیت کانکس را می کنند.

قیمت کانکس بر اساس میزان سلامتی ظاهر و داخل آن تعیین میشود، بنابراین پس از بررسی دقیق، ققنوس کانکس خاورمیانه هزینه کانکس شما را به روز پرداخت می نماید. در صورتی که کانکس شما در نقاط دورتری از مراکز ما باشد می توانید از کانکس خود عکس تهیه نموده و برای ما ارسال نمایید. توجه داشته باشید که کیفیت خوب عکسبرداری باعث می شود که کارشناسان سریعتر آن را بررسی نمایند. بعد از بررسی های لازم میزان هزینه تخمینی کارشناس شرکت کانکس ققنوس کانکس خاورمیانه برای کانکس های مورد نظر شما اعلام می گردد.

در صورتی که کانکس دست دو جزو تولیدات ققنوس کانکس خاورمیانه باشد، کانکس شما تنها از نظر میزان استهلاک ، آسیب دیدگی و یا خرابکاری محتمل بررسی می شود. ولی در صورتی که متعلق به شرکت های دیگر باشد ما سعی می کنیم آن را از تمام جهات بررسی نموده و قیمت روز خوبی را پیشنهاد دهیم.

برای مطالعه:

کانکس اداری شیک

 

مشخصات مهمی که در کانکس دست دوم شرکت ققنوس کانکس به آنها توجه می شود

  1. جنس پوشش بدنه های خارجی و داخلی
  2. کف و سقف کانکس
  3. نصب هوک های قوی روی ستون های اصلی
  4. برای جابه جایی و بارگیری کانکس از میلگرد های ۲۰ تا ۲۲ میلی متری و برای کانکس ها سنگین تر از میلگردهای ضخیم تر استفاده می شود.
  5. کلیه اتصالات کانکس های دست دوم، از جوش های محکم و ممتد در نقاط مختلف و مهم کانکس استفاده می شود.
  6. سلامت تخت کف و کفپوش که بیشتر از سایر اجزای کانکس در معرض فرسایش قرار دارد.
  7. جنس بدنه ی خارجی از ورق های گالوانیزه ی محکم استفاده می شود و برای سقف کانکس کار کرده از ورق های گالوانیزه ی ساده همراه با ایزوگام استفاده می شود.
  8. برای تعمیر کف کانکس دست دوم، از تخلیه های مناسب و استاندارد MDF استفاده می شود.
  9. زیباسازی نمای بیرونی کانکس کار کرده به وسیله ی رنگ آمیزی با رنگ های روغنی صنعتی که سریع خشک می شوند صورت می گیرد.

کانکس های دست دوم مناسب شرکت ها، پیمانکاران ساختمانی، راهسازی، شهرسازی و… که توان خرید کانکس نو را ندارند و یا نمی خواهند هزینه ی زیادی کنند، پیشنهاد می شود.

 

معمولا در زندگی انسان وسایلی وجود دارند که پس از استفاده و رفع نیاز می توان آنها را بصورت دست دوم بفروش رسانید و مجدد آن را به چرخه خرید و فروش باز گردنید. در مورد کانکس نیز این مسئله صادق است و بسیاری از خریداران کانکس پس از اتمام دوره استفاده خود از سازه های پیش ساخته آنها را تحت عنوان کانکس دست دوم بفروش می رسانند که گاها کاملا تمیز و مشابه روز اول بوده و گاها نیز می بایست برخی از قطعات یا متعلقات آن مورد بازسازی و رنگ آمیزی قرار گیرد.

قیمت کانکس نگهبانی

خرید کانکس دست دوم

خرید کانکس دست دوم در محل توسط کارشناسان گروه صنعتی ققنوس کانکس خاورمیانه با اولین تماس و ارائه اطلاعات فنی سازه صورت می گیرد. اگر صاحب یک کیوسک یا کانکس دست دوم هستید می توانید با واحد مشاوره فروش تماس حاصل فرمائید و از طریق راه های ارتباطی الکترونیکی تصاویر به همراه مشخصات کانکس های خود را برای ما ارسال کرده تا کارشناسان ما طی برسی فنی ، ارزش گزاری را روی آنها انجام و قیمت را به شما اعلام کرده که در صورت توافق در محل شما حاظر ، خرید کانکس دست دوم را بصورت نقدی انجام دهند. تمامی مراحل پس از آن مانند هماهنگی جرثقیل و مسائل مربوط به حمل سازه توسط همکاران ما انجام خواهد شد و هزینه های جانبی برای شما که در مقام فروشنده هستید نخواهد داشت.

فروش کانکس دست دوم

کیوسک ها و سازه های پیش ساخته که پس از استفاده مجددا توسط آرین کانکس خریداری می شوند برای انجام تعمیرات یا بازسازی به کارخانه منتقل شده و پس از انجام این عملیات ها و برطرف کردن نقص های احتمالی به قسمت فروش کانکس دست دوم منتقل می گردد تا خریدارانی که به دنبال سازه های کارکرده در جهت ایجاد صرفه جویی اقتصادی در خرید خود می باشند ، ارائه گردد.البته تمامی این سازه ها نیازمند تعمیرات یا تغییرات نبوده چرا که بسیاری از آنها ، در مدت زمان کوتاهی و برای یک پروژه موقت مورد استفاده قرار گرفته اند و از نظر ظاهری و سلامت تفاوت چندانی با نوع فابریکی که به تازگی کمپانی تولید نموده ندارند.

کانکس ویلایی دست دوم

اینکه آیا کانکس ویلایی دست دوم نیز خرید و فروش می شود سوالی است که گاها خریداران سازه های مسکونی از واحد فروش می پرسند که در پاسخ به آن باید گفت بله اما تعداد آنها بسیار محدود بوده چرا که مصرف کنندگان آن افراد شخصی هستند که در باغ خود از این سازه ها استفاده می کنند و مانند پیمانکاران یا شرکت های عمرانی پس از اتمام پروژه سازه را نمی فروشند. از این رو تعداد کسانی که کانکس ویلایی دست دوم را بفروش رسانیده بسیار کم تر از کانکس های کارگاهی بوده و از طرفی در بسیاری از موارد این خرید و فروش بین همسایگان باغ ها انجام می شود که بیش از پیش باعث کمبود نوع کارکرد این سازه در مراکز فروش سازه های پیش ساخته می گردد.

قیمت کانکس دست دوم

مبحث اصلی که می بایست در ابتدا مطرح می شد این نکته است که آیا قیمت کانکس دست دوم نسبت به یک محصول تا چه حد پائین تر است یا اینکه چطور ارزش گذاری می گردد. این موضوع بسیار مهم بوده چرا که اکثر افراد به دلیل همین کاهش قیمت است که راغب به خرید کانکس دست دوم می باشند و برای آنها مهم است که بدانند تا چه میزان اختلاف قیمت وجود دارد. در پاسخ باید گفت که بطور معمول اگر سازه سلامت و بدون هیچ گونه نقص فنی باشد حدود سی الی چهل درصد از قیمت روز آن کاسته می شود.البته در نوع های کارگاهی گاها بیست تا بست و چنج در صد و نوع های اختصاصی ممکن است تا پنجاه درصد کاهش قیمت وجود داشته باشد.

ققنوس کانکس خاورمیانه به عنوان یک واسط ، کانکس فروشندگان را خریداری کرده و آن را به مشتریانی که کانکس نیاز داشته باشند می فروشد.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 6 =